Gwarancja

W trosce o dobro Pacjenta pracownicy i współpracownicy gabinetu wykonują swoje usługi z należytą starannością. Udzielamy dwuletniej rękojmi na wykonane w gabinecie wypełnienia (plomby) oraz czteroletniej rękojmi na uzupełnienia protetyczne stałe (korony, licówki, mosty oraz implanty). Udzielenie rękojmi rozpoczyna się z dniem wykonania usługi i utrzymuje swoją ważność gdy wymienione warunki zostają spełnione:

  • Pacjent zaakceptował plan leczenia przedstawiony przez lekarza. Może on dotyczyć jednego zęba, kilku lub leczenia kompleksowego.
  • Pacjent przestrzega terminów wizyt kontrolnych w gabinecie „Masterdent”.
  • Pacjent wykonuje zabiegi lecznicze oraz profilaktyczne (wizyty higienizacyjne) w gabinecie „Masterdent ”zgodnie z zaleceniami lekarza.

UWAGA!

  • wizyty kontrolne i zabiegi są płatne (cennik dostępny w siedzibie firmy).
  • jeżeli w okresie rękojmi wypełnienie w zębie lub uzupełnienie protetyczne ulegnie deformacji, zmieni kolor lub swoje właściwości wówczas zostanie ono nieodpłatnie naprawione lub wymienione na nowe.
  • jeżeli w okresie rękojmi dojdzie do utraty implantu zostanie nieodpłatnie wszczepiony nowy lub jeśli nie będzie to możliwe zastosowane zostanie alternatywne rozwiązanie uzupełnienia braku zęba.

Rękojmia nie dotyczy:

  • uzupełnień tymczasowych użytych dłużej niż zalecił lekarz.
  • leczenia wykonanego na wyraźne życzenie pacjenta, potwierdzone jego podpisem, że został on poinformowany o braku gwarancji na wykonaną usługę.
  • powikłań jakie mogą wystąpić po wykonanych zabiegach (ból, obrzęk, konieczność leczenia kanałowego itp.)
  • uszkodzeń mechanicznych zębów, protez stałych i ruchomych powstałych w wyniku urazu, złamań zębów własnych, pęknięć pionowych korzeni, innych nieszczęśliwych wypadków.

Rękojmia nie jest uwzględniana w przypadku gdy Pacjent:

  • pali tytoń lub wystąpi u pacjenta choroba ogólnoustrojowa, która znacząco wpływa na stan narządu żucia np. cukrzyca, padaczka, leczenie bisfosfonianami, cytostatykami, radioterapia itp.
  • nie stosuje się do zaleceń higienicznych dotyczących jamy ustnej i protez ruchomych.
  • odbywa wizyty higienizacyjne poza naszym gabinetem.
  • nie wykonuje zabiegów leczniczych oraz profilaktycznych zaleconych przez lekarza.
  • nie zgłasza się na wizyty kontrolne po zakończeniu leczenia (co 6 miesięcy, u pacjentów z periodontopatią co 4 miesiące).
  • użytkuje lub przechowuje protezy niezgodnie z zaleceniami lekarza.
  • samodzielnie dokonuje korekt, przeróbek, napraw uzupełnienia protetycznego.
  • uległ wypadkowi w wyniku którego doszło do uszkodzenia uzupełnienia, bądź uszkodził protezę poza jamą ustną poprzez użytkowanie prac protetycznych niezgodnie z ich przeznaczeniem.
  • cierpi na Bruksizm (zgrzytanie zębami).
  • nie zgłosi się po uzupełnienie protetyczne w wyznaczonym terminie.
  • pacjent przerwał cykl leczenia i ma to znaczący wpływ na zachowanie efektu wykonanego leczenia.

Pacjenci dbający o higienę jamy ustnej i stosujący się do zaleceń lekarza z pewnością będą mogli cieszyć się trwałością wykonanej usługi przez okres 10 – 15 lat.